7 strategii care trebuiesc aplicate în orice afacere
Posted by admin on 08/09/2016 in Fără categorie with 3 commentsDacă vă gândiți să dezvoltați o afacere este foarte important să țineți cont de următoarele 7 strategii care trebuie să le aplice orice afacere mică.
- Gestionarea banilor.
Câți bani deținem; un motiv pentru care întreprinderile mici intră în faliment este lipsa de bani (numerar), nu lipsa de profit. Trebuie să faceți o planificare bună a numerarului și să înțelegem aspectele din afacere care-l pot afecta; Cumpărarea obiectelor de inventar, banii care trebuiesc încasați de la clienți ( ce termen de plată au ), împrumuturi care trebuiesc rambursate etc. Există o serie de aspecte care vă afectează numerarul și care trebuiesc înțelese.
- Trebuie să se angajeze în planificarea bugetului.
Este important să se elaboreze un plan strategic și financiar și urmăriți-l în mod regulat, pentru acest aspect puteți apela la o firmă de contabilitate
care va ajuta cu o planificare bugetară într-un mod profesionist, făcând în permanență ajustările necesare, iar dvs. veți avea un control permanent asupra bugetului.
Compania de Contabilitate Buznea S.R.L, vă poate oferii aceste servicii la cele mai mici prețuri din piață.
Cele mai multe întreprinderi care nu reușesc, eșuează din cauza lipsei de bani, de aceea este foarte importantă o planificare făcută de profesioniști.
- Recrutarea personalului.
Cu toții vrem personal de calitate în afacerea noastră, așa că trebuie să urmărim permanent resursele din zona noastră și să creem beneficii pentru atragerea personalului care ne poate ajuta să ne dezvoltăm afacerea.
Personalul trebuie să aducă valoare afacerii.
Pentru recrutare de personal puteți apela, la rețelele de socializare, Linkedin este un instrument pe care îl folosesc cei mai mulți antreprenori pentru urmărirea și recrutarea resurselor umane.
- Prezența în mediul on-line.
Afacerea ta trebuie să fie accesibilă atunci când cineva caută produsele sau serviciile dvs chiar dacă programul firmei este de pa 9 la 17, de Luni până Vineri. Creați-vă un site, urmăriți comentariile on-line, pentru a vedea ce spune piața despre afacerea dvs, comentariile făcute despre concurență și din domeniul de activitate în care activați. Ca instrument de urmărire puteți utiliza serviciile Google care sunt servicii complete, pe deasupra și gratuite.
Trebuie să fi primul care află când un client este nemulțumit și face un comentariu nefavorabil, dar totodată trebuie să ști și atunci când cineva vă apreciază.
- Aveți nevoie de o strategie de marketing.
Întreprinderile mici de obicei nu înțeleg importanța marketing-ului, mai ales în cazul unei afaceri nou intrată pe piață.
Cele mai frecvente întrebări care și le pun micii întreprinzători sunt; de câți bani este nevoie ? chiar funcționează ? reclamă la radio, tv, sau on-line ? ce funcționează ?și ce nu ?
Începeți prin a contacta specialiști locali, la început investiți sume mici pentru a testa piața, să vedeți ce funcționează și ce nu.
Urmăriți activitatea site-ului dvs. prin Google analytics, instrument care este gratuit, pentru a afla modul în care oamenii găsesc site-ul dvs. și de unde provin aceștia.
Discutați cu clienții care îi aveți și întrebații cum au auzit de dvs.
Creați campanii cu o ofertă specială și urmăriți rezultatele.
Oferă un produs sau serviciu unic. Vedeți ce funcționează și ce nu, după care repetați campaniile care au avut succes.
Nu cheltuiți banii inutil pe strategii care nu dau rezultate.
- Comunicarea cu clienții.
Fiecare întreprinzător ar trebui să vorbească cu clienții săi cât mai des posibil. Dacă dețineți un magazin de vânzare cu amănuntul, este destul de ușor să comunicați cu clienții, nu ratați să faceți asta de câte ori aveți ocazia, aflați ce le place și ce nu.
Dacă dețineți o activitate on-line, trimiteți câteva întrebări printr-un un sondaj rapid. Sună-i, oamenilor le place să li se ceară părerea. Pot veni și critici negative, este bine să cunoașteți cât mai multe păreri pentru a ști ce trebuie să faceți ca afacerea să devina mai bună.
- Cunoașterea concurenței.
Trebuie să cunoaștem și să înțelegem competitorii, direcți și cei indirecți. Întotdeauna trebuie să țineți un ochi pe concurență, să înțelegeți ce fac, modul de abordare în piață, prețurile care sunt aplicate de ei etc.
Cunoscând cât mai bine competitorii vă va ajuta să faceți campanii de marketing cu rezultate bune și vă ajută să stabiliți prețuri competitive.
Puteți utiliza aceste informații pentru a profita de slăbiciunile concurenței și pentru a înbunătăți performanțele propriei afaceri.